dijous, 21 d’agost del 2008

EP! Que se m'emporten!

Aquest cop el senyor Alcalde ha complert la seva paraula!

Punyetes! Quina forma de despertar-me!

Estava dormint tranquil•lament; ahir vaig estar veient el festival internacional de dansa aquí al meu costat, tota la pista plena de gent i a l’escenari dos grups, un de la Xina i un de Síria. Un espectacle molt bonic que va delitar un munt de públic. Els dansaires i organitzadors van estar per aquí a l'escola fins passades la una de la matinada....per això vaig anar a dormir tard.

De sobte, a primera hora d'aquest matí he sentit rebombori i m'he despertat esglaiat! Era una enorme grua i uns quants operaris que venien a emportar-se’m. Que poc he gaudit de la Festa Major.

Han picat la font dels meus peus.... i ara ni hi és la font ni sóc jo al Montcau.

M’estant transportant, no sé a on però torno a reviure el malson de fa 30 anys!!! Espero que no em llencin a l’escorxador un altre cop!!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Pues claro que se te llevan, chatarra, ¿ que esperabas? que el alcalde hiciera caso a los nuevos diablos de Gelida. Cuando el alcalde ordena los regidores callan.

Anònim ha dit...

Les teves pors s'han complert estimat fanal. No ho han fet de nit, però han esperat a que acabes la Festa Major, han esperat com uns voltors i han triat el dia que la gent del poble descansa.

maikel ha dit...

Adéu, ahir al vespre encara ens acompanyaves mentre gaudiem de les danses. Veurem quan ens tornarem a veure i veurem què hi haurà al pati del Montcau en el teu lloc. Què en farem ara de la pedra i la teva reproducció en ceràmica per celebrar els 25 anys del Montcau? Per què ara ja no té cap sentit que hi sigui.
Bona restauració i fins sempre.
Mª. M. P

Anònim ha dit...

Potser la font del Fanal del Montcau també anirà a la Plaça de l'església?
Ja veig a tots els nens i nenes corrent pel poble a l'hora del pati per anar a beure aigua a la font.
El curs comença d'aquí a quatre dies i ...
Per cert, s'agrairia que qui hagi tret les floretes que hi havia als peus del Fanal per "rapar" les males herbes que feien tan lleig???,les torni al Montcau.