divendres, 15 d’agost del 2008

Serà la meva darrera Festa Major al Montcau?

Els meus amics m’han dit que el Senyor Alcalde ja ho té tot preparat... un cop passada la Festa Major em traurà del Montcau!

No hi haurà nens i nenes per defensar-me, tampoc hi seran els seus pares. Per no ser-hi no hi haurà ni els professors. Serà el moment ideal, el Montcau estarà desert i Gelida estarà dormint després de viure al màxim la Festa Major.


Però el Senyor Alcalde s’equivoca, perquè tal com diu el cartell que tinc als meus peus DESPRÉS DE 30 ANYS JA SÓC UN TROS DEL MONTCAU!

I sou vosaltres els que heu fet que formi part del col•legi durant tots aquests anys. Darrerament ho heu demostrat per les 300 signatures de gelidencs reclamant que no em treguin del Montcau. Pel 70% de lectors de la Fura, que a l'enquesta del setmanari van dir que volien que continués on sóc ara. Per la majoria d'oients del programa de l'Albert Morera a Ràdio Gelida, que van trucar per dir que m'havia de quedar al Montcau. Per les més de 100 signatures rebudes de pares i mares d'alumnes del Montcau que em consideren un símbol de la seva escola, per l'AMPA, el claustre de professors, el Consell Escolar, la direcció, els nens i nenes... TOTS m'estimen i volen que l'Ajuntament no em tregui del Montcau.

Sembla increïble però les floretes que van fer els nens i nenes per decorar-me i que tinc als meus peus, encara aguanten des del sopar de fi de curs de fa dos mesos. També semblava increïble quan el meu trasllat era imminent, ara ja fa més de 5 mesos, i la vostra reacció va fer que encara continuï aquí. La decisió segueix sent vostra. Quan us apropeu aquesta Festa Major al Montcau teniu dues opcions: acomiadar-vos de mi o seguir oposant-vos a que em TREGUIN DEL MONTCAU!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Fanal, hem sembla que tot això que dius a l'alcalde per una oida li entra i li surt per l'altre. Estàs més que sentenciat. Has vist com aprofitant per treure les herbes dels teus peus t'han tret les flors que van fer els nens per decorar-te? com si estiguessis al corredor de la mort i et rapessin el cap de cara a l'execució final

Anònim ha dit...

Ei Fanalet que no t'enteres. T'han tret del Montcau en un plis plas i ni tu mateix t'has enterat. Que creies que podries canviar la decisió subirana de l'Alcalde. El Fanal a la Plaça!!!!!!!