dimecres, 2 d’abril del 2008

Es presenten les signatures

Els amics que estan recollint signatures han decidit presentar-les ja a l'Ajuntament, m'han dit que us ho comuniqui.
Dijous es portaran totes les signatures a l'Ajuntament!

Dijous a la tarda, a la sortida d'escola, de 16:30 a 17:30 hores, es recolliran les signatures al peu del Fanal. A continuació es portaran totes juntes a l'Ajuntament.

Aprofiteu aquests dos dies per aconseguir les darreres signatures i no us oblideu de portar-les. M'hi jugo molt...


Estic content perquè no em sento pas sol i tinc molts amics que em defensaran si el Senyor Alcalde posa a la pràctica la decisió de treure'm del Montcau, però cada dia que passa estic més neguitós doncs hi ha més perill que m'hagi de separar de la meva escola.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Allà hi serem, no patiu!

Anònim ha dit...

Vaja, sembla que la plataforma anònima s'ha decidit a donar la cara...