dimarts, 8 d’abril del 2008

L'escola no em cuida?

Algunes persones fan córrer la veu que el Col.legi Montcau no em cuida ni s'ha preocupat per mi tots aquests anys. Que si estic rovellat, tinc herbes als meus peus, si no em canvien les bombetes foses...

Malgrat que no té gaire sentit dir-ho, doncs és l'escola sencera la que no vol que marxi, pensen que si ho repeteixen moltes vegades la gent els creurà. No sé perquè ho diuen, sobretot quan alguns d'ells els he vist créixer als meus peus i tots som companys inseparables de la Festa Major.

Qui es va desentendre de mi va ser l'Ajuntament quan primer em va llançar a l'escorxador i després va deixar en mans de l'escola el meu manteniment des de fa 32 anys.


Jo no he acceptat mai que em rentessin la cara si això volia dir no atendre als meus nens i nenes, i malauradament ha estat així gairebé sempre. Imagineu-se que fins al passat estiu no es va poder pintar l'interior de l'escola. Encara més, fa 10 anys va ser l'escola qui va col.locar i pagar la tanca del pati que dóna a la muntanyeta dels Bombers i el Montcauet perquè l'Ajuntament no es decidia a fer-la i era un perill constant. Per sort tot això molts ho recorden i no ho obliden.

No us equivoqueu, les 100 signatures de pares i mares, l'AMPA, el claustre de professors, el Consell Escolar, la direcció, els nens i nenes... TOTS m'estimen i volen que l'Ajuntament no em tregui del Montcau.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ai, Fanal ... ja veus que hi ha gent que usa qualsevol argument (encara que no sigui del tot cert) per defensar la seva postura.
Es cert que no se t'ha cuidat. Això no es pot negar. Però també es cert que els "calers" surten de la mateixa "butxaca". Obviament, si n'hi ha pocs, com be dius ... hi ha altres "prioritats".
Però em sap greu aquells que "defensen" que cal retornar-lo al "lloc original". No recorden (o no volen recordar) que la plaça "originariament" tenia una font, no un fanal?????
Amés, que volem ... una plaça només per "mirar-la"? Si l'atapeim de "coses" ... com la disfrutarem?? On posarem les "calderes" de Sta. Llúcia? On ballaran els infants de l'Esbart??
Toquem de peus a terra!!! Es gastar calers "perque si". Hi ha moltes altres prioritats!!!

maikel ha dit...

No vaig tenir temps de contestar per ràdio Gelida els comentaris que va fer l'Enric dient que l'escola no cuida el fanal.
Em va fer enfadar!
Tothom pot parlar amb propietat del que coneix i amb menys propietat del que ignora.
L'escrit del fanal "L'escola no em cuida?"ja diu moltes coses del que jo volia dir i per tant no cal repetir-ho. Encara veig el Sr Buendia emparrat al fanal per canviar una bombeta, però ,la veritat, no em veig com a directora o mestra de l'escola fent aquesta feina. Potser els/les mestres,els/les monitors/es,el consell escolar,els nens i nenes, és una altra la feina que tenen dins l'escola i el manteniment del patrimoni municipal, estigui col·locat allà a on estigui, deu ser feina de l'Ajuntament.

Adéu a tots i sobre tot a tu fanal.Com has après a defensar-te!
T'està pujant molt la teva autoestima
Mª.M.Piqué