dimecres, 9 d’abril del 2008

L'opinió dels experts

A la signatura per internet que podéu trobar a la barra lateral es pot deixar un comentari. Molts n'heu deixat un. Tots m'animen molt però us vull destacar ara dos comentaris que m'han dit venen de dos amics que són arquitectes.
És absurd que es vulgui semi-reproduir l'antiga plaça amb la inversió milionaria que ha suposat peatonalitzar el centre del poble i convertir un espai públic en quelcom més flexible i polivalent. No al trasllat del FANAL!!
David Delgado
La petita dimensió de la plaça, la seva configuració i el seu ús van en contra de la composició tant clàsica amb el fanal al mig
Marçal Font

He pensat que debia destacar aquestes opinions doncs són de persones que entenen d'això de fer pobles i ciutats. Com també ho són els senyors tècnics que van planejar la reforma de la Plaça de l'Església i que no va ser concebuda per a que hi anés jo. Si al programa de les eleccions, i per tant és el que havia dit que faria el Senyor Alcalde, no hi surto pas jo a la Plaça de l'Església! Ni a la nova plaça que es volia fer i ni tant sols al model antic!


No sé qui va convencer al Senyor Alcalde per a que em canvies del Montcau a la Plaça de l'Església, però ben segur no va comptar amb l'estimació que em tenen els gelidencs allà on sóc, a la meva escola, al Montcau.

Si feu click sobre la foto ho podéu veure més gran. Si voleu veure tots els comentaris a les signatures per internet heu de fer click aquí.