dimarts, 1 d’abril del 2008

Per què jo?

Mireu el que m'ha enviat un amic. És com pensava el Senyor Alcalde que havia de ser la Plaça de l'Esglèsia. Si feu click a sobre ho podéu veure més gran.


No hi surto pas jo a la Plaça de l'Església! Ni a la nova plaça que es volia fer i ni tant sols al model antic! Ai! Quin Maldecap! Ja no hi entec res... Perquè aquest canvi sobtat Senyor Alcalde? Jo sóc part del Montcau i vosté també ho creia. Si ja ho diu el titular MIREM ENDAVANT...

Diu l'amic que m'ho ha enviat que això sortia al programa de les eleccions i per tant és el que havia dit que faria el Senyor Alcalde.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

I de que us estranyeu? Tampoc van dir que es posarian un sou i mira per on trindem un alcalde i uns regidors "professionals" (pel que fa al sou clar)

Anònim ha dit...

Fes-te polític! és un xollo, ets fiques un sou i no has de donar comptes a ningú. Si encara els haurem de donar les gràcies.

Anònim ha dit...

Donar les gracies??
Potser si. Potser tenim la gran sort que el Sr. Alcalde es "magnific" i nosaltres som els que estem equivocats. Esclar, ell amb la gran majoria que ha tret, es creu en el dret de fer el que vulgui. Però, entre tots li hem de fer veure que la majoria no vol dir "dictatorialilsme", que es l'unic que sap fer. Ahir el ple de pressupostos (no el vaig seguir tot perque es va allargar una mica), es va veure clar: "digueu el que volgueu que jo, amb la majoria absoluta, faré el que voldré". De que serveix la democracia, sr. Alcalde?? Potser es bó escoltar els altres. i sobretot els ciutadans. El mes trist de tot, es que crec que l'haurem d'aguantar 3 anys mes. I en tres anys ... Uf, el que pot arribar a fer... Ja en te alguns exemples: apuja els impostos, canvia projectes ja "aprovats" pels ciutadans, no explica res a ningú, etc ..
Així no anem bé, Sr. Alcalde!!! Gelida no es seva, es de TOTS i TOTES!!!