dijous, 10 d’abril del 2008

Traslladem la Font del Centre Cultural a la Plaça de l'Església

Una amiga m'ha enviat una proposta per evitar que l'Ajuntament em tregui del Montcau:

Fanal, tu pertanys al Montcau i com moltíssima gent penso que has de continuar a l'escola. Si a la plaça de l'Església s'ha de situar un element al centre que la faci més maca perquè no posem la font del Centre Cultural? Tinc entès que la van traslladar des del parc de la Gelidense i és massa gran per aquell petit pati. A més el Centre Cultural està tancat moltes hores i no llueix gens ni mica.


Quina idea més bona! A més a més l'element original al centre de la plaça ja va ser una font i no pas jo. Seria molt bona publicitat per al poble de Gelida, que tothom relaciona amb les seves fonts, i a més a més és modernista!

Quan he rebut aquest missatge he parlat amb la Font del Centre Cultural, tenim molt bona relació, i m'ha dit que estaria encantada de trasllardar-se a la Plaça de l'Església. Allà s'avorreix i ningú la trobaria a faltar.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Embolica que fa fort! No en teniem prou amb el fanal que ara també s'han de moure les fonts de lloc. Deixe'm-ho tot com està i no marejem més al personal. Marta

Anònim ha dit...

Pues no me parece mala idea. Con esa fuente allí casi no se puede entrar y asi se podrian quitar las escaleras que cuestan tanto de subir.