dilluns, 31 de març del 2008

Jornada inoblidable

Si dissabte, durant la jornada de portes obertes, m'haguessin encès segur que hagués sortit llum vermella. Quina vergonya! mai m'havia sentit tant observat. Tothom em mirava i parlava de mi, però sobretot de com el Col.legi Montcau em defensa.

I és que tothom, des dels nens i nenes fins a a la direcció, passant pel claustre de professors, el consell escolar i l'AMPA de l'escola em defensen amb una mateixa veu. A més a més ho demostren amb el cap ben alt, i si no veieu les fotos que m'han fet arribar de com m'estimen i que tots els visitants al Col.legi Montcau van poder veure dissabte.






Què? A que a tothom us agradaria formar part d'aquesta escola?



3 comentaris:

Anònim ha dit...

Estimat Fanal ... per a molta gent va ser una "jornada inoblidable". Jo vaig gaudir molt veien l'encertada "decoració" que es va usar per a la jornada de "Portes obertes". I com jo, segurament molt gelidencs. Veure que algú es preocupa realment de les coses (fins i tot un fanal), sense ser "politic" ni tenir la "bareta" a les mans ...
Però no estic tant segur que qui ho hauria de veure ho hagi vist, o fins i tot ho vulgui veure.
Potser caldria traslladar elgunes "garlandes" a la plaça de la vila. Així el Sr. Alcalde les podria "gaudir" sense haber de sortir del seu despatxet "re-disenyat".
Anims a TOTS i TOTES per la tasca que esteu fent!!! No tant sols es salvar el fanal, es deixar les coses clares i que el Sr. Alcalde es recordi dels "ciutadans", molts dels quals segurament el varen votar.

Anònim ha dit...

Que no teniu prou d'haver enmerdat el poble d'enganxines????????

Anònim ha dit...

No, no es suficiente y haremos lo que haga falta para que no se lo lleven