diumenge, 9 de març del 2008

Avui és un gran dia

Avui m'espera un dia especial, hi han el.leccions. Normalment els diumenges són molt avorrits però avui els gelidencs vindreu a exercir el vostre dret de vot. Ningú us pot parlar millor que jo del gran ambient que es crea al Montcau en aquestes ocasions.

M'agrada molt la canalla. L’he vist créixer durant aquests 30 anys. Com han canviat tots aquest nois i noies que han jugat al meu voltant, com s'han tornat grans, alguns tenen fills i tot! Aquests també són alumnes de l’escola. D'altres només els veig per la Festa Major i per les el.leccions. En dies com aquest aprofito per saludar tothom i als més grans agrair-los per rescatar-me i col.locar-me al patí. Ells van evitar que morís de pena i rovellat a l’escorxador.

Sóc aquí des del 1976 i això fa que no m’hagi perdut cap de les eleccions. Bé, només una que el col.legi estava en obres. M’agrada la democràcia i tot el que envolta la participació, el diàleg, el consens... Però les eleccions d’avui tenen un regust amarg doncs si em treuen de l’escola poden ser les últimes que pugui veure.

1 comentari:

Daniel García Peris ha dit...

Hola,

T'hi he afegit al llistat d'enllaços de Gelida a internet que pots trobar a http://www.danielgarciaperis.cat/2008/01/13/gelida-a-la-xarxa. T'agrairia que per a difondre i augmentar aquesta llista facis un link del teu bloc cap a aquest llistat. A la barra lateral de meu bloc també surts a la relació de tots els blocs de Gelida.

Així mateix també he enllaçat el teu bloc al llistat de blocaires del Penedès que pots trobar a http://www.danielgarciaperis.cat/2008/01/12/la-penedesfera-llistat-de-blocs-i-blocaires-del-penedes. Novament t'agrairia que per a fomentar la Penedesfera li facis un link al teu bloc.

Gràcies!