divendres, 14 de març del 2008

Què val la meva mudança?

M’han dit quant costa tanta preocupació per mi. 10.000 Euros restaurar-me i 15.000 per col.locar-me a la Plaça de l’Església. És un pressupost estimat doncs, com sempre, durant les obres tot s’incrementa.

Només que em canviïn les bombetes foses jo ja seria un fanal feliç, però si volen fer-me un lifting a fons no m’hi puc pas negar. L’Ajuntament no m’ha fet mai res en 30 anys i ara que sembla que hi han quartos perquè no em puc aprofitar una mica jo també!

Ara bé gastar-se 15.000 Euros per deixar el meu Montcau no m’agrada gens. Conec les mancances que té l’escola i aquests diners li aniria molt i molt bé.

No sé… Què en penseu vosaltres? De fet tots aquests calers surten de les vostres butxaques.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Crec que la pujada d'impostos s'hs de notar, doncs ja esta bé, així veurem algo nou que hem pagat nosaltres, per tant, el fanal a la plaça.

Anònim ha dit...

Doncs trobo que està bé, en alguna cosa an d'invertir els diners de les pujes d'impostos, i ja que ho paguem nosaltres doncs bé, el fanal a la plaça.
Si el meu alcalde ho troba bé, jo tambe.

Anònim ha dit...

La pujada d'impostos era per millorar les escombreries i altres serveis que ens falten a Gelida, no per cambiar les coses de lloc.

Anònim ha dit...

Ei!! No us equivoqueu pas!!!
Els impostos no es pujen per "millorar" el servei d'escombreries (algú ja ho va dir al seu dia). Es una "maniobra" per encobrir el "malvaratament" que han fet durant els primers mesos de mandat, i asegurar-se que el podran continuar fent!!!
Si no, com creieu que es va pagar els llumets de nadal?? I els autobusos per anar a concerts?? Però, encara pitjor, com creieu que es va pagar la "remodelació" del despatx de l'Alcalde??? Ha costat mes de 2.000€!!!! I, tampoc estava tant malament ...
Res. No hi ha res a fer amb aquest tipus de gent: actuen sempre seguint la màxima dels "fets consumats". Es a dir: fan elque volen, sense explicar ni consultar res a ningú, i... si algú es queixa .. ja donaran excuses o s'inventaran qualsevol "patranya".
Que hi voleu fer. Es la gent que els ciutadans "vem" escollir per a que ens governessin!!! Esclar que pocs ens pensaven que ens "expoliarien" a cop d'impostos.

Anònim ha dit...

El fanal a la plaça! El fanal a la plaça! saps dir alguna cosa més? o és que t'ho han gravat a foc. Si el teu alcalde et diu que et tiris per un barranc també ho faràs? Per cert, el despatx nou de l'alcalde no va costar 2.000 sinó 8.000 Euros i no t'imagines la de coses que farian amb aquests calers a l'escola, acostumats com estan a quadrar pressupostos de miracle.