divendres, 7 de març del 2008

Que no se m'emportin a la Plaça de l’Església!

Hola,

Sóc el fanal modernista que hi ha sobre la font del pati de l’escola Montcau de Gelida. Vaig ser col·locat en aquest lloc pocs mesos després de la inauguració del centre ara fa més de 30 anys.

Prèviament, havia format part de la ornamentació de la plaça de la església.

Als principis dels 70 amb la remodelació de la plaça em van treure i vaig ser arraconat al costat de l’escorxador.

En motiu de la inauguració de l’escola, el 1976, l'escola Montcau em va recuperar i em va situar al pati.

Durant aquests 30 anys, he esdevingut un tret característic de l'escola de Gelida, el signe identitari més destacable que us dóna la benvinguda a l’arribar al Montcau.

M'han utilitzat com a imatge del centre en diverses ocasions: en la revista, en el logo de l’AMPA que apareixia en el reglament de règim intern, en la placa commemorativa dels 25 anys...

L’alcalde ha comunicat per escrit a la direcció del centre que en els propers dies em retiraran per posar-me a la plaça de l’església.

Us demano que impediu que l’Ajuntament em tregui del Montcau!