dilluns, 10 de març del 2008

Ja sou un centenar!

Avui estic un pel cansat. Ahir va ser un dia llarg al Montcau per les eleccions. Us vaig il.luminar fins passades les 12 de la nit, hora en que marxaven els membres de les meses i els funcionaris municipals. Però m’he rejovenit de cop quan aquest matí m’heu dit que més de 100 amics, en només un cap de setmana, ja han signat per a què no marxi del Montcau!

Ahir milers de gelidencs van passar prop meu. Molts us apropàveu perquè us mirava a amb cara entristida i volíeu llegir el cartell que m'heu penjat per a que tothom sàpiga que no vull marxar del Montcau! Vaig sentir molts comentaris que em van reconfortar, i molts vau dir que us agradaria fer alguna cosa per impedir-ho. Podeu fer moltes coses però que signeu i demaneu més signatures per a que l’Ajuntament no em tregui del Montcau és el més important.

Això ho saben els amics que han iniciat la recollida de signatures i per això van penjar cartells, al carrer al voltant de l’escola, i així sapiguéssiu tots que em volen fer marxar del Montcau. Però em vaig entristir en veure com alguns insensibles, que es pensaven que no els veia, van despenjar bona part d’aquests cartells. Precisament en un dia com ahir. Cada vegada estic més convençut que encertat ha estat decidir-me a xerrar des d’aquest bloc i així dir-vos a tots sense aquests impediments com està anant tot.

A la barra lateral teniu el full de signatures, seguiu fent-lo córrer!