dijous, 13 de març del 2008

Ja tinc la solució!

Ja no cal que em porteu al la plaça de l’església, un amic m’ha enviat una fotografia de la Plaça de l’Església abans que hi fos jo. Hi havia una font!



Ja no cal moure’m del Montcau, i posats a recuperar el passat que millor que l’element original que hi havia a la plaça. A més sempre he sentit que Gelida és famosa per les seves fonts.

Només he escoltat que em recordin a la plaça, i vagament, els gelidencs de més de 50 anys. Estic ben segur que si els meus amics Alfred Mauri i Enric Carafí Morera busquen en els seus arxius o en la fabulosa col.lecció de fotografies que el Sr. Ramon Tarrida ha obsequiat a la població, podrien trobar mes imatges d’aquesta font.

Ara tinc el dubte, si l’Ajuntament va traslladar la font per col.locar-me a mi, a l’igual que a mi em van treure per fer aquella horrible placeta... A on va anar a parar la font que lluïa al mig de la Plaça de l’Església? Potser la van llençar a un abocador com van fer amb mi? Sens dubte no va gaudir la mateixa sort que jo, doncs tenir els amics del Montcau per recollir-te de l’oblit i estimar-te per sempre només passa un cop a la vida.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

El fanal no marxarà, l'hem de salvà. Som-hi tots!!!!

Anònim ha dit...

Més estudiar i menys fer parides com aquesta. Que no teniu prou amb la gameboy que ara heu de jugar a salvar el món?

Anònim ha dit...

hosti, que bona la teva, anònim, ara resulta que això és obra de nens estúpids que juguen a la gameboy. ets un/a fenòmen!

Anònim ha dit...

Hola fa poc que visc a Gelida, el meu fill va a l'escola Les Fonts, crec que també aquesta escola es mereix tenir un símbol com el fanal de l' escola montcau. Per trencar aquesta estètica de modul prefabricat que té les Fonts.

Salut, Joana

Anònim ha dit...

Que pongan el farol donde quieran, pero que acaben las obras de una vez y que no dejen pasar los coches por la plaza de la iglesia, el otro dia casi me atropellan.

Anònim ha dit...

De cop i volta ara volen restaurar el fanal quan s'han carregat les cases antigues del poble. De que serveix posar el fanal a la plaça de l'església si està tot ple d'edificis moderns.

Anònim ha dit...

Mes val que aquest ajuntament es gastin els calers en coses útils,que reparin el fanal i el deixim a on esta, deu valdre una pasta el trasllat i la colocacio.