dimarts, 25 de març del 2008

Segueixo al Montcau!

Benvolguts amics, estic content perquè us puc rebre al Montcau després de les merescudes vacances. Espero que us ho hagueu passat molt bé, encara que amb una mica de fred, no? Però jo he tingut la pitjor Setmana Santa des del 1976. Pensava que no tornaria a veure-ho's des de la meva estimada escola.

No imagineu com he trobat a faltar les rialles dels nens, les seves corredisses i les seves malifetes… ara les hi perdono totes perquè han demostrat que m’estimen molt. També he enyorat la companyia de mestres, pares i mares, els quals noto com em miren amb més carinyo que abans, si és possible. Ep! No vull oblidar-me pas de tots els veïns que també em tenen molta estimació.

Aquesta setmana serà molt important per a mi. Dijous es reuneix l’AMPA del col.legi, i hi parlaran de mi segurament. Ah! també van parlar de mi aquest cap de setmana a Ràdio Gelida. Demà us ho explico, avui us deixo amb un retrat que m'han enviat de com hi van molts nens i nenes el primer dia després de vacances.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Te quedan dos telediarios

Anònim ha dit...

Algú sap, si legalment poden retirar el fanal després de tan temps.